Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

Groepen

We werken op school in vijf basisgroepen: Groep 1, groep 2, groep 3/4, groep 5/6 en groep 7/8.
De kracht van het werken in combinatiegroepen zit in het leren van elkaar, dat naast een positief effect op de leerontwikkeling ook zorgt voor een goede sociale ontwikkeling, waar wij veel waarde aan hechten.
Dit versterken we verder door veel schoolbrede activiteiten te organiseren waarbij de omgang met elkaar en het leren van elkaar opnieuw een belangrijke rol spelen.

Door het werken in kleine groepen, met een groepsgrootte van gemiddeld 15 tot 20 leerlingen is er veel aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van leerlingen, het groepsdoorbrekend leren versterkt dit verder.

Naast de groepsleerkrachten zijn er een leerkrachten die zorgen voor extra ondersteuning in de groepen of soms even apart met een (groepje) leerling(en) werken.